MI BURRITO SABANERO.

Ola nenos e nenas xa chega o Nadal e na clase de Reli imos aprender un villancico para celebrar o nacemento de Xesús.O noso villancico vai ser "El Burrito Sabanero", tamén podemos pensar un baile!! A cantar!!!!!!









 Con mi burrito sabanero
voy camino de Belén.
Con mi burrito sabanero
voy camino de Belén.
Si me ven, si me ven
voy camino de Belén .
Si me ven, si me ven
voy camino de Belén .
Con mi cuatrico voy cantando
y mi burrito va trotando.
Con mi cuatrico voy cantando
y mi burrito va trotando.
Si me ven, si me ven
voy camino de Belén .
Si me ven, si me ven
voy camino de Belén .
El lucerito mañanero,
ilumina mi sendero.
El lucerito mañanero,
ilumina mi sendero.
Si me ven, si me ven
voy camino de Belén.
Si me ven, si me ven
voy camino de Belén .
Tuqui Tuqui Tuquituqui
Tuquituqui Tu qui Ta
Apúrate mi burrito
que ya vamos a llegar
Tuqui Tuqui Tuquituqui
Tuquituqui Tu qui Ta
apúrate mi burrito
vamos a ver a Jesús.

1 comentario:

O teu comentario será revisado e publicado en breve.

Grazas pola túa participación.

24 DE OUTUBRO DÍA DA BIBLIOTECA

                                                                                       #DíaDasBibliotecas #SempreAoTeuCarón Cada 24 de outu...