XA ME ESTÁN CHEGANDO AS VOSAS RECEITAS, QUE RICAAAASSSSS!!!!!!!!

Ola de novo!!!!
Estou que salto de contento!!!
Xa  me empezaron a chegar as vosas receitas, moitísimas grazas!!
Sofía García mandoume unha receita de rosquillas, moi bo traballo Sofía, tes unha letra moi bonita e teño moitas ganas de coñecerte.
Aitana C. fixo unha receita de Bizcocho de cabaza, riquísimo, moi ben explicada igual que a receita de Rita, co seu Roscón de améndoa de Vilalba. Unhos traballos excelentes!!!
Xa vou empezar a cociñarrr!!!!
Tamén me gusta moito o debuxo de Uxía.
 Animádevos todos a mandarme máis receitas e debuxos, estou desexando que cheguen ....aquí vos deixo as de Sofía G. Aitana C. Rita e Uxía.
Bicooossssss!!!
A cociñar!!!!












No hay comentarios:

Publicar un comentario

O teu comentario será revisado e publicado en breve.

Grazas pola túa participación.

24 DE OUTUBRO DÍA DA BIBLIOTECA

                                                                                       #DíaDasBibliotecas #SempreAoTeuCarón Cada 24 de outu...