Centro Plurilingüe de Educación Infantil e Primaria. As Pontes de García Rodríguez. A Coruña.
CLOTHES
Hi, kids!
If you click on the image you will find some activities about clothes.
If you click on the image you will find some activities about clothes.
This is a link to an interesting learning site:
2 DE ABRIL DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL E XUVENIL.
Desde 1967, o 2 de abril, coincidindo coa data do nacemento do escritor
danés Hans Christian Andersen,(SE QUERES VER OS SEUS CONTOS PINCHA AQUÍ) o IBBY promove a celebración do Día
Internacional do Libro Infantil co fin de promocionar os bos libros
infantís e xuvenís e a lectura entre os máis novos.
Cada ano unha Sección Nacional ten a oportunidade de ser a patrocinadora internacional do Día do Libro Infantil. Esa Sección elixe un tema e selecciona a un autor ou autora importante do país co fin de que escriba unha mensaxe para os nenos e nenas do mundo, e a un recoñecido ilustrador ou ilustradora para que deseñe un cartel que se difunde en colexios, bibliotecas, a través dos medios de comunicación, etc. Con este motivo organízanse diferentes actividades de animación, encontros con escritores e ilustradores, concursos e outras accións puntuais.
Este ano foi a sección irlandesa de IBBY e a encargada de facelo é Siobhán Parkinson coa ilustradora NIAMH SHARKEY.
DIA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL 2014
CARTA AOS NENOS DO MUNDO
OS LECTORES, a miúdo lle preguntan aos escritores como escriben as súas historias - De onde saen as ideas? Veñen da miña imaxinación, contéstalles o escritor. Ah, claro, adoita responder o lector. Pero, onde está a túa imaxinación, de que está feita e é certo que todo o mundo ten unha?
Ben, responde o escritor, está na miña cabeza, por suposto, e está composta de imaxes e palabras e recordos e rastros doutras historias e palabras e fragmentos de cousas e melodías e pensamentos e rostros e monstros e formas e palabras e movementos e palabras, ondas e arabescos e paisaxes e palabras e perfumes e sentimentos e cores e rimas e pequenos estalos e asubíos e sabores e explosións de enerxía e adiviñas e brisas e palabras. Todo iso xirando aí dentro e cantando e comportándose como un calidoscopio e aboiando e sentándose e pensando e rañando a cabeza.
Por suposto que todo o mundo ten imaxinación: sen ela, non seriamos capaces de soñar. Porén, non toda imaxinación ten as mesmas cousas dentro dela. Probablemente, a imaxinación dos cociñeiros conteña na súa maioría sabores, da mesma maneira que a imaxinación dos artistas conterá sobre todo cores e formas. A imaxinación dos escritores está principalmente chea de palabras.
Para os lectores oíntes de historias, as súas imaxinacións tamén se nutren de palabras. A imaxinación dun escritor traballa, dá voltas e dá forma ás ideas, aos sons, ás voces, aos personaxes e aos acontecementos ata convertelos nunha historia; esta historia non está composta doutra cousa que non sexan palabras, batallóns de garabatos desfilando polas páxinas. Entón ocorre que, de pronto, chega un lector e eses garabatos cobran vida. Seguen estando na páxina, seguen parecendo garabatos pero tamén están choutando na imaxinación do lector, e este dá forma e fía as palabras para que a historia agora teña lugar na súa cabeza, como tivo lugar na cabeza do escritor.
Este é o motivo polo que o lector é tan importante para unha historia como o é o escritor. Só hai un escritor para cada unha delas, pero hai centos ou miles ou incluso ás veces millóns de lectores de historias, que len no mesmo idioma que o do escritor ou que quizais ata lean traducións en moitos outros idiomas diferentes. Sen o escritor, non nace o conto; sen todos os miles de lectores arredor do mundo, o conto non chegará nunca a vivir todas as vidas que pode vivir.
Todo lector dunha historia ten algo en común cos outros lectores desa mesma historia. Separadamente, aínda que tamén dalgunha maneira xuntos, eles recrearon a historia na súa propia imaxinación: unha acción que é tanto privada como pública, individual como común, íntima como internacional.
É, posiblemente, o que os humanos fan mellor.
Seguide lendo!
Siobhán Parkinson
Autora, editora, tradutora
e gañadora do Premio na nÓg
Traducción: Concha Blanco
Cada ano unha Sección Nacional ten a oportunidade de ser a patrocinadora internacional do Día do Libro Infantil. Esa Sección elixe un tema e selecciona a un autor ou autora importante do país co fin de que escriba unha mensaxe para os nenos e nenas do mundo, e a un recoñecido ilustrador ou ilustradora para que deseñe un cartel que se difunde en colexios, bibliotecas, a través dos medios de comunicación, etc. Con este motivo organízanse diferentes actividades de animación, encontros con escritores e ilustradores, concursos e outras accións puntuais.
Este ano foi a sección irlandesa de IBBY e a encargada de facelo é Siobhán Parkinson coa ilustradora NIAMH SHARKEY.
DIA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL 2014
CARTA AOS NENOS DO MUNDO
OS LECTORES, a miúdo lle preguntan aos escritores como escriben as súas historias - De onde saen as ideas? Veñen da miña imaxinación, contéstalles o escritor. Ah, claro, adoita responder o lector. Pero, onde está a túa imaxinación, de que está feita e é certo que todo o mundo ten unha?
Ben, responde o escritor, está na miña cabeza, por suposto, e está composta de imaxes e palabras e recordos e rastros doutras historias e palabras e fragmentos de cousas e melodías e pensamentos e rostros e monstros e formas e palabras e movementos e palabras, ondas e arabescos e paisaxes e palabras e perfumes e sentimentos e cores e rimas e pequenos estalos e asubíos e sabores e explosións de enerxía e adiviñas e brisas e palabras. Todo iso xirando aí dentro e cantando e comportándose como un calidoscopio e aboiando e sentándose e pensando e rañando a cabeza.
Por suposto que todo o mundo ten imaxinación: sen ela, non seriamos capaces de soñar. Porén, non toda imaxinación ten as mesmas cousas dentro dela. Probablemente, a imaxinación dos cociñeiros conteña na súa maioría sabores, da mesma maneira que a imaxinación dos artistas conterá sobre todo cores e formas. A imaxinación dos escritores está principalmente chea de palabras.
Para os lectores oíntes de historias, as súas imaxinacións tamén se nutren de palabras. A imaxinación dun escritor traballa, dá voltas e dá forma ás ideas, aos sons, ás voces, aos personaxes e aos acontecementos ata convertelos nunha historia; esta historia non está composta doutra cousa que non sexan palabras, batallóns de garabatos desfilando polas páxinas. Entón ocorre que, de pronto, chega un lector e eses garabatos cobran vida. Seguen estando na páxina, seguen parecendo garabatos pero tamén están choutando na imaxinación do lector, e este dá forma e fía as palabras para que a historia agora teña lugar na súa cabeza, como tivo lugar na cabeza do escritor.
Este é o motivo polo que o lector é tan importante para unha historia como o é o escritor. Só hai un escritor para cada unha delas, pero hai centos ou miles ou incluso ás veces millóns de lectores de historias, que len no mesmo idioma que o do escritor ou que quizais ata lean traducións en moitos outros idiomas diferentes. Sen o escritor, non nace o conto; sen todos os miles de lectores arredor do mundo, o conto non chegará nunca a vivir todas as vidas que pode vivir.
Todo lector dunha historia ten algo en común cos outros lectores desa mesma historia. Separadamente, aínda que tamén dalgunha maneira xuntos, eles recrearon a historia na súa propia imaxinación: unha acción que é tanto privada como pública, individual como común, íntima como internacional.
É, posiblemente, o que os humanos fan mellor.
Seguide lendo!
Siobhán Parkinson
Autora, editora, tradutora
e gañadora do Premio na nÓg
Traducción: Concha Blanco
“Os cans pastores”, por Noa Giz de 1º de EP.
"Os cans pastores", por Noa Giz, de 1º EP.
Noa contounos moitísimas cousas dos cans pastores: razas, como axudan ás persoas a coidar do gando… foi moi interesante!!
Xenial, Noa, esperamos que nos contes máis cousas outro día!!!
.
Reproducimos sonidos do noso corpo...!!
Vídeo realizado para traballar e repasar cos nosos alumnos e fillos a discriminación auditiva e o vocabulario dos sons producidos polo propio corpo humano.
SUMA UN DÍA MÁIS QUE COMPARTIMOS AS NOSAS VIDAS
Unha mensaxe reconfortante de 15 persoas con Síndrome de Down a futuras mamis.
St. Pactrick's Day
Hello, everyone!
If you click on the calendar you will find some activities to learn about St. Patrick's Day.
I hope you enjoy them.
Click on the shamrock. It brings good luck!
HORA DE LER. SEMANA DA PRENSA.
Xa chegamoa á semana da prensa na escola!!
A Semana da Prensa foi instituída en Galicia por iniciativa de La Voz e celebrouse por primeira vez do 17 ao 21 de abril de 1989. Dende entón aparece anualmente no calendario escolar oficial, habitualmente a mediados do mes de marzo, este ano do 10 ó 14, especificando que "un día desta semana traballarase na aula cos xornais".
Se pinchas na imaxe poderás ler moitos xornais, anímate e disfruta!! Hora de ler!!
Pincha no kiosko para ler xornais galegos e de todo o mundo.
PARA LER O XORNAL GALICIA HOXE PINCHA AQUÍ.
A Semana da Prensa foi instituída en Galicia por iniciativa de La Voz e celebrouse por primeira vez do 17 ao 21 de abril de 1989. Dende entón aparece anualmente no calendario escolar oficial, habitualmente a mediados do mes de marzo, este ano do 10 ó 14, especificando que "un día desta semana traballarase na aula cos xornais".
Se pinchas na imaxe poderás ler moitos xornais, anímate e disfruta!! Hora de ler!!
Pincha no kiosko para ler xornais galegos e de todo o mundo.
PARA LER O XORNAL GALICIA HOXE PINCHA AQUÍ.
TELLING THE TIME AND DAILY ROUTINE
Hello kids!
If you click on the image you will find a book to practice how to tell the time and how to talk about your daily routine.
If you click on the image you will find a book to practice how to tell the time and how to talk about your daily routine.
NAIS, FILLAS, AVOAS, MARISQUEIRAS, MESTRAS,.....
O 8 de marzo aparece no calendario escolar coma un día de conmemoración sinalado pola Consellería de Educación. O Día Imnternacional da Muller.
En Galicia sempre houbo" mulleres pioneiras, valentes, talentosas, abnegadas, mulleres, nais, fillas, labregas, marisqueiras, ....."que abriron e fixeron camiño, como Irene, pioneira na práctica do fútbol en Galicia e no mundo; Concepción Arenal, que para poder estudar Dereito na Universidade tivo que disfrazarse de home; María Casares, grande actriz galega con éxito no teatro europeo,....e moitísimas máis!
Pensemos nas nosas nais, avoas, veciñas,......mulleres que traballan ou traballaban dentro e fóra da casa,....Por que non facerlles unha homenaxe? Se queredes recordalas enviade as súas fotos, comentarios,dedicatorias.... sempre dende o respeto e admiración a esta dirección de gmail e faremos unha publicación de todas elas, tamén podedes darllas dierectamaente a Cristina ( o envío da foto presupón a autorización para publicala) ata o 8 de marzo:
A Sergio non lle importa o que pensen, quere facer un taller de cerámica. Os seus amigos critícano, pensan que iso é de chicas. Que pensas ti?
En Galicia sempre houbo" mulleres pioneiras, valentes, talentosas, abnegadas, mulleres, nais, fillas, labregas, marisqueiras, ....."que abriron e fixeron camiño, como Irene, pioneira na práctica do fútbol en Galicia e no mundo; Concepción Arenal, que para poder estudar Dereito na Universidade tivo que disfrazarse de home; María Casares, grande actriz galega con éxito no teatro europeo,....e moitísimas máis!
Pensemos nas nosas nais, avoas, veciñas,......mulleres que traballan ou traballaban dentro e fóra da casa,....Por que non facerlles unha homenaxe? Se queredes recordalas enviade as súas fotos, comentarios,dedicatorias.... sempre dende o respeto e admiración a esta dirección de gmail e faremos unha publicación de todas elas, tamén podedes darllas dierectamaente a Cristina ( o envío da foto presupón a autorización para publicala) ata o 8 de marzo:
roeldafraga@gmail.com
A Sergio non lle importa o que pensen, quere facer un taller de cerámica. Os seus amigos critícano, pensan que iso é de chicas. Que pensas ti?
HAPPY CARNIVAL EVERYBODY!!!
Hello dear fishermen and fisherwomen!
I love your costumes!!!
Are you ready to go fishing?
Let's start with this song:
ONCE I CAUGHT A FISH ALIVE.
And now let's watch a story:
THE RAINBOW FISH
Os xerbos Chip e Chop, por Jandro Ledo, de 1º EP.
"Os xerbos Chip e Chop", por Jandro Ledo, 1º de Ed. Primaria.
Jandro trouxonos a Chip e Chop, un par de xerbos, co contounos que son, como viven, de que se alimentan e moitas cousas máis… Que interesante!!!
Despois Jandro sacou a Chip e puidemos tocalo e xogar un chisquiño con el… foi unha chulada!!
Gracias Jandro, a ver se Chip e Chop veñen visitarnos outro día!!
.
Momentos no Entroido de 1º EP
"Momentos do Entroido", en 1º de Ed. Primaria.
Iste ano a conta dos Mandadiños demos as clases disfrazados… que risas!!!
Un pequeno vídeo mentrás líamos un texto do libro… mirade canto melloramos na lectura!!!
E que guapetones e guapetonas estabamos!!!
.
LEO,LEO...
Ola! Díxenvos que habería máis
novidades e… aínda que tardei máis do que eu quixera, estou aquí de novo.
Se
ides pola biblioteca veredes que hai “un
rincón de lectura” cuns pufs para que esteades máis cómodos lendo. Xa sei
que moitos xa os coñecedes, pois…aínda que vós non me vistedes a min, eu vinvos
a vós alí sentadiños lendo ou mirando
revistas.
Sabedes tamén que os xogos agora están nos estantes do corredor, pero lembrade que non podedes collelos sós, tedes que solicitarllos ao encargado/a da biblioteca.
Vin
por alí uns taburetes moi coloridos que se poden utilizar cando facedes
actividades conxuntas se non chegan as cadeiras da biblioteca.
Ademáis
aumentou o número de ordenadores para que os poidades utilizar durante os
recreos e tamén polas tardes se tedes que facer algún traballo, consultar o
blog do centro…Pero hai que respectar unhas normas.
Aquí van esas normas:
USO DA BIBLIOTECA EN
HORARIO DE TARDE
NORMAS PARA O ALUMNADO
ORDENADORES
Ø O horario será luns,
mércores e xoves de 16:00 a 18.00 horas e sempre baixo a supervisión do
profesorado de garda.
Ø O alumnado de educación infantil, 1º
e 2º cursos deberán asistir acompañados dun adulto.
Ø Non poderán utilizar o
ordenador etiquetado como “PROXECTO MEIGA”, de uso exclusivo do profesorado.
Ø Poderanse realizar
unicamente traballos individuais ou colectivos, busca de información ou visitas
ao blog do colexio.
Ø Os usuarios que pretendan
gardar o traballo elaborado deberán vir provistos de pen drive, usb ou cd xa
que non se poden crear carpetas persoais.
Ø Non está permitido entrar
nas redes sociais.
LIBROS
Ø Pódense ler ou consultar libros pero non hai servicio
de préstamo.
En ambos casos levarase un rexistro de usuarios,
quedando constancia da hora de entrada e
de saída, así como das posibles incidencias.
No NOF quedan recollidas as medidas
correctoras para as
condutas pouco adecuadas ou contrarias
ás normas da biblioteca.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
24 DE OUTUBRO DÍA DA BIBLIOTECA
#DíaDasBibliotecas #SempreAoTeuCarón Cada 24 de outu...
-
Hi, CHILDREN! Today is a day to think about your RIGHTS and your DUTIES. This morning, we were talking about this. Do you remember? We ...
-
A Biblioteca Pública Municipal de As Pontes no seu obxectivo de fomentar a lectura e o préstamo de libros entre os veciños propón &...