Traballo de investigación: Isaac Newton, por Víctor Manuel, 2º EP



Isaac Newton, por Víctor Manuel, de 2º EP.


Víctor Manuel, de 2º EP, preséntanos o seu traballo de investigación sobre Isaac Newton.


Estupendo, Víctor, un gran traballo!!!










.

THANKSGIVING SONGS

 THANKSGIVING DINNER ( a bit of history)



FIVE LITTLE TURKEYS

 

I'M A LITTLE TURKEY


MISTER TURKEY

THANKSGIVING DAY

Hi, Children!

American people are getting ready for THANKSGIVING DAY.
It is a great celebration. Family and friends get together to share a special meal and specially to share gratitude.

What are you thankful for?

I'm thankful for my family, for my friends, for my health, for my pupils, etc.

So, my dear pupils,
Thank you for visiting this blog!
Thank you for being so nice!












WHAT ARE YOU THANKFUL FOR?

The match: a Stop Motion clip by Naiara, Plástica 6º EP 2012-13

The Match !!


Primeiro clip de Naiara, realizado coa técnica Stop Motion na área de Plástica Bilingüe.

Fantástico, Naiara, segue así !!!










.

A riddle: a Stop Motion clip by Paula, Plástica 6º EP 2012-13

Unha adiviña (en inglés)





Primeiro clip de Paula realizado coa técnica Stop Motion, na área de Plástica Bilingüe.

Estupendo, Paula, segue así !!!






.

Traballo de investigación: El Quijote, por Kike Arnoso 2º EP

El Quijote de la Mancha, por Kike Arnoso, de 2º EP.


Kike Arnoso, de 2º EP, preséntanos o seu traballo de investigación sobre "El Quijote".


Fenomenal, Kike, un bo traballo!!!










.

Traballo de investigación: O papel, por Andrea V. 2º EP

Historia e orixe do papel, por Andrea Vilasuso, de 2º EP.


Andrea Vilasuso, de 2º EP, preséntanos o seu traballo de investigación sobre a historia e orixe do papel.

Noraboa, Andrea, un gran traballo!!!









.

THE MAGIC BEANS

Hi, my dear kids!
Do you believe in Magic? I do.
Magic exists, at least, in tales.
Watch the video and feel the Magic! 






Programa MeteoEscolas

DSC_0378O CEIP Plurilingüe A Fraga participa no programa Meteoescolas co obxectivo de desenvolver de xeito interdisciplinar competencias en investigación medio ambiental mediante a observación directa do clima na nosa escola, dando pé ao desenvolvemento das competencias básicas, por un lado, e apoiar a mellora dos logros dos estudantes e aumentar a concienciación medioambiental.
Ao participar, tamén, no Programa A21EG tratamos de integrar a cultura da sostibilidade e concienciación medioambiental no noso proxecto educativo, reforzando os nosos obxectivos educativos e a formación do noso alumnado como cidadáns responsables co seu entorno.
Propoñémonos como principais obxectivos que o noso alumnado tome conciencia das características meteorolóxicas e climáticas do seu entorno máis próximo e da súa relación con outros saberes e, moi especialmente, dos diversos aspectos da natureza e da importancia das actitudes, hábitos, etc, para tratar de gozalos, cambialos e/ou melloralos con pequenas accións que están ao seu alcance, dende a escola, en primeiro lugar, e dende o seu fogar e familia en última instancia.
Así mesmo, serve de motivación para incorporar prácticas docentes innovadoras que reforcen o desenvolvemento das Competencias Básicas e a Educación en Valores. O valor innovador deste programa débese á capacidade de vincular coñecementos meteorolóxicos e climáticos con actividades de aula, especialmente a nivel de matemáticas, coñecemento do medio e linguas, por un lado, e de darlles unha utilidade tanto persoal, mediante a comprensión e a toma de pequenas decisións, como social, inculcando valores e actitudes, por outro.
OBXECTIVOS XERAIS
  • Mellorar o currículo do alumno en temas medio ambientais e de Coñecemento do Medio.
  • Favorecer a tarefa común de coñecer mellor o clima galego en xeral e o microclima do noso contorno, en particular.
  • Promover a investigación na escola.
  • Favorecer o desenvolvemento de actitudes de sensibilidade e respecto á natureza.
  • Difusión a través de materiais analóxicos e dixitais de informacións e actividades relacionadas co Programa MeteoEscolas.
Para elo trataremos de empregar unha metodoloxía pedagóxica que vincule a adquisición de coñecementos e o desenvolvemento de novas habilidades, actitudes e valores.
Propoñémonos levar a cabo pequenas accións sensibilizadoras e concienciadoras por parte do alumnado, moi concretas e realizables.
Ao mesmo tempo, trataremos de poñer o acento no protagonismo do alumnado e na súa participación activa no desenvolvemento das diversas actividades, mediante a transversalidade das aprendizaxes.

.

Reciclemos!



Coa reciclaxe non só nos desfacemos dos refugallos dunha maneira sustentable e ecolóxica senón que ademais axudamos á redución do gasto de recursos naturais, a contaminación do noso planeta e, en definitiva, axudamos ao Medio Ambiente.













.

24 DE OUTUBRO DÍA DA BIBLIOTECA

                                                                                       #DíaDasBibliotecas #SempreAoTeuCarón Cada 24 de outu...