Hoxe celebramos o Día da Paz, con varias actividades moi divertidas: xogos de educación emocional e educación responsable, o chocolate con churros, actuacións, cantamos, a obra de teatro “O país dos mandóns”… pasámolo de marabilla!!!
Ola peques e pecas, ás veces oímos falar de superheroes que teñen poderes como capacidade para voar, forza atómica,....poderes que non están ao noso alcance e que só existen nas pelis.
Pero no noso mundo hai moitas inxustizas e necesítanse persoas que loiten para eliminalas e que axuden aos demais. O verdadeiro poder do auténtico superheroe RESIDE NOS SEUS VALORES, os cales debe entrenar e reforzar ao longo de toda a súa vida.
Tod@s podemos ser AUTÉNTICOS SUPERHEROES porque dispoñemos de valores e ferramentas como:
Neste video, Súperpepo recorda o seu primeiro ano na academia de Superheroes de Jotam, e como conseguíu a súa primeira capa. Axudando a unha compañeira.
Se queredes ver outros videos de Súperpepo pinchade na imaxe.
No mundo real hai moitos superheroes que loitan para mellorar as súas vidas e as dos demais. Aquí tedes a un auténtico superheroe.
FONTE UTILIZADA MANOS UNIDAS Cos seguintes xogos tomaremos conciencia da importancia do cambio climático e a nosa responsabilidade e tamén sobre como previr desastres.
The 5th graders are doing a section in class on unique buildings. Here a few from the United States!
This is the Empire State Building. It is in New York City. It has 102 floors!
This is the White House. It is in Washington D.C. and it is where the President of the United States lives.
This is the Space Needle. It is in Seattle, Washington. It has a restaurant at the very top!
This is the Supreme Court Building. It is in Washington D.C. and it is where the federal judges of the United States work.
This building is called the EMP: The Experience Music Project. It is in Seattle, Washington too. It is a museum of music!
This is my favorite unique building in the United States. It is called the Corn Palace and it is in South Dakota!! It is covered in corn! Every year, they replace and redesign the corn.
Deixámosvos no seguinte enlace un documento con información relacionada coa importancia das tarefas escolares das técnicas de estudo, que pode ser do voso interese:
Last week I received this photo from our friend Maria.
As you can see, the card was written at Christmas to send you The Best Wishes for this year. She loves you a lot and she likes to see you on the blog. So, we are going to answer her.
Hello, Maria! How are you? Today is The School Day of Non-violence and Peace. This is our Slogan for this year's celebration:
"The more we get together the happier we'll be"
This includes you. So, please, can and visit us, as soon as you can!
We had been working about peace all week long. These are the five-year old kids with their Hearts and Doves of Peace.
Seguindo co Programa Educativo Educación Responsable e dentro do módulo de Lectura e Emocións continuamos a traballar o desenrolo emocional a través da lectura.
Por isto @s nen@s da clase de tres anos tivemos unha gran sorpresa. A profe levounos á Biblioteca e alí estaba Roel que nos traía unha carta. Era a carta do noso amigo o Mago da palabra. (Ao final tedes os videos cos contos que nos contou).
A profe Rosa leu a carta e tiñamos unha tarefa: buscar un nome para o noso amigo o Mago, ao que lle gustan moito os contos.
Pensamos en diferentes nomes e por maioría decidimos que o que máis nos gustaba era O Mago caracol.
E que sorpresa cando de volta á clase o noso amigo O Mago Caracol xa nos deixara un regalo!!! O noso libro preferido Nadarín. Que ben o pasamos.
A continuación están os vídeos con dous contos do noso amigo o Mago Caracol.
O primeiro que nos contou coa súa primeira carta foi O coelliño blanco. Gustounos moito.
Unha vez que xa tiñamos un nome para o Mago, éste contounos o conto da "Cebra Camila".
Ata pronto Mago Caracol !!!!
Hoxe celebramos o Nadal cun festival no que participaron todos os cursos cunha actuación. Presentaron os alumnos e alumnas de 6º de Primaria e ao final, tamén a ANPA participou coa súa actuación.